Organizace dokumentů

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Pátek Červen 17 02:45:37 CEST 2005

On Thu, Jun 16, 2005 at 11:40:00PM +0200, Jiri Foldyna wrote:
> mam setrvaly problem s nalezenim dokumentace k cemukoliv, co jsem si kdysi
> stahnul (datasheety, .CHM soubory, .PDF atd.). Ukladam si je do specialniho
> adresare inteligentne nazvaneho Rozumy :-), ale uz mi nabobtnal na cca 2 GB

uz kolik let zkousim prijit na idealni zpusob organizace souboru do
adresaru a podadresaru. jedine, na co jsem za tu dobu prisel je, ze
problem nema reseni. :-)

u me na disku to vypada tak, ze jsou adresare, podadresare atd.. s
hloubkou vnoreni normalne asi 5. jinak se takove mnozstvi dokumentu
roztridit neda.

btw, nejefektivnejsi zpusob jak bojovat s nadbytkem informaci na disku
je pravidlo 'co nebylo potreba rok, nebude nejspis potreba uz nikdy'.
tj.  vsechny dokumenty, ktere rok nikoho nezajimaly se bud mazou nebo
presouvaji do archivu. timhle zpusobem se mi podarilo moje
doc/datasheets zredukovat na asi 200MB, coz uz je snesitelne. archivu
samozrejme zustava podobna adresarova struktura, takze se nic neztrati.

vytvareni podadresaru v takove adresarove strukture je urcene cilem
'udrzeni poradku' -- tj. 1. v adresari nesmi byt moc souboru a 2. pokud
je v adresari vic oddelitelnych skupin datasheetu, patri tyto skupiny do
samostatnych podadresaru. pricemz prioritu ma spis pravidlo 2. no a
poznamky jdou take strkat do podadresaru, kde jmeno podadresare je nejak
vazane k jmenu daasheetu, pripadne tam je podadresar appnotes apod..

nemyslim si, ze pokud to clovek nezvladne sam, tak by mohl pomoct
jakykoli program na organizaci dokumentu. pokud to tedy nebude fulltext,
ale ten zas normalne nezohlednuje nejake kategorie soucastek a podobne
veci.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
"Ve styku se satanistou je treba predevsim nepropadnout panice