Organizace dokumentů

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Červen 16 23:40:00 CEST 2005

Dobry vecer,

mam setrvaly problem s nalezenim dokumentace k cemukoliv, co jsem si kdysi
stahnul (datasheety, .CHM soubory, .PDF atd.). Ukladam si je do specialniho
adresare inteligentne nazvaneho Rozumy :-), ale uz mi nabobtnal na cca 2 GB
a mam potiz v nem neco najit - je tam urcite pres 1000 souboru, jsou sice ve
podslozkach, ale nazvy slozek vznikaly adhoc a nemam v tom zadny rozumny
system.
Potreboval bych neco jako organizator klikacich odkazu na soubory s moznosti
pridat poznamku, co ze to v tom souboru je s moznosti stromoveho usporadani.
Sveho casu jsem zkousel Treepad, ten je fajn, pokud jde o organizaci, ale
blbe se z nej oteviraji soubory.
Nepouzivate neco na organizaci dokumentace, co by se dalo pouzit ? (pouzivam
Wokna).

Diky

Jiri Foldyna