PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Čtvrtek Červen 16 23:27:44 CEST 2005

hi all, heeeelp prosim

pouzivam Kostuv klon ICD2 pro in-circuit programovani procesoru PIC16F819.
Stava se mi (resp stalo se mi u hodne kusu procesoru), ze po preprogramovani
zarizeni prestalo fungovat. Zjistoval jsem cim to je problem je v tom, ze na
pinu RA5, ktery je konfigurovana jako RST je misto pozadovaneho +Vcc napeti
blizke GND (ruzne dle kusu, nekdy az uplna nula). Pritom je ten RST pin
pripojen pres odpor 10k do Vcc a prez 100n kondik na GND a nic vic. Pokud
ten odpor 10k natvrdo slusnu tak se to normalne rozbehne. Obdobne to funguje
i kdyz v konfiguraci nastavim RA5 jako I/O s RST interne propojene na Vcc.
Programovat ten procesor i nadale normalne jde. Vypada to jako by se pri
programovani toho procesoru prorazila nejaka ochrana na tom pinu, ale
nechapu jak kdyz to ma mit PGM +13V. Nevite nekdo cim to je a co s tim?

moc diky chaos