HP Color LaserJet 5M

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Čtvrtek Červen 16 21:16:58 CEST 2005

On Thu, 16 Jun 2005 Serych@panska.cz wrote:
> Kdyz je to Color LJ, proc si ty mapy nenascanujete a nevytisknete rovnou i s
> temi tratemi?
Protoze uz mapy mame vytistene v mnohem lepsi kvalite (hlavne barevnost).
U zakresu trati tak moc nevadi mirne odlisny odstin fialove.
> Jinak mame se strefovanim se bohate zkusenosti (tiskneme kazdorocne 2x cca
> 800 vysvedceni :-) a kvalitniho strefeni se (cca do +-0,5 mm) dosahuji jen
> tiskarny vyssi kategorie (mame na to LJ4050).
Praveze u jinych map - nezabalenych (skladovanych doma v obyvaku cca 4
roky) mi tiskne presne, takze mam podezreni
na nejakou spinu v draze papiru. No a je to taky trochu jina gramaz.
Presne tiskne na 110gramovy a tento ma pry 130. A taky presne mi vytiskne
pokud ty nove mapy na chvili od sebe rucne rozdelim a pak narovnam do
zasobniku. Ale neni to prilis spolehlive. Mohlo by pomoct nechat ten papir
castecne navlhnout, ze by se tak k sobe nelepil - ze by staticka
elektrina?

                             Karel Dudasek