Vf modul RXQ1

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Červen 16 18:26:54 CEST 2005

Zdravím konferu mám problém s VF modulkem RXQ1 .

http://www.micropik.com/pdf/RXQ1.pdf

Zapojil jsem si ho pokusně na solo destičku dle PDF dokumentu.

Vcc 5V
modulek má vstup pro anténu
dva signály - RX-TX select - kterým se přepíná přijem , vysílaní či
standby mod.
dále TXD RDX
a vyběr kanálu 433.92MHz  / 434.33MHz

Inu zapojil jsem si to na bastl destičku a mezi TXD RXD jsem si připojil
MAX232 pro připojení k COM portu.
Na destičce mám přepínání příjem/vysílaní      a přepínání  kanálu  1 / 2

Problém - při přepnutí na příjem je ten že je na výstupu RXD modulu
stále nějaké podivné rušení v urovni 0 - 5V
a Terminál v PC to chápe jako hromadu šílených dat. ( modulek je zapojen
samostaně - měl by tam být klid  )

Puvodně jsem si myslel že se jedná o přijem něčeho z okolí ale shlédnutí
pruběhu na osciloskopu se to datům
ani trošku nepodobá.
Učinil jsem tedy pokus - sebral jsem AKU a vyjel jsem s modulem daleko
od civilizace a v okruhu několika km
a na ruzných místech se modul chová stále stejně. A to na obou
kanálech.433.92MHz  / 434.33MHz
Už jsem bezradný a nevím co stím.
Zkusil jsem vyhodil i max232 a napájel jsem modulek z AKU ,
blokovací Cap na napáječce mám.

Použil jste někdo tento modul ? máte nějakou zkušenost - nějaká konstrukce..
Je osazen obvodem Nordic nrf401 ,  a moduly mám 4.
Každý se chová stejně.

Diky za případnou pomoc.
Milan