RC elektrolet

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Červen 16 17:42:54 CEST 2005

Ja jsem si na nauceni poridil miniTornado od Telinku, k tomu Hitec Ranger a
na chalupe si o vikendech a dovolene uzivam. Je to samokridlo s vrtuli
vzadu, a vydrzelo fakt hodne (pocitam, ze uz ma v sobe vic Purexu nez
puvodniho EPP :-)). Neni to pro uplne motovidlo, ale naucit se s tim da
(kdyz jsem to zvladl ja, tak asi kazdy :-)).

http://www.telink.cz

Prijemne politani

Jiri Foldyna