RC elektrolet

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 16 14:24:48 CEST 2005

Bendy je z EPP (vypada to na prvni pohled jako polystyren) coz je pro
zacatecnika to nejlepsi co muzete zkusit. Dulezite je ten trup moc
nezeslabit pouzitym RC vybavenim a radne jej vyztuzit. EPP je vynikajici
material na tlak, ale je treba jej vyztuzit na tah a ohyb.

To se nebojte to je vyzkousene... :-)