jaky procesor

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 11:41:11 CEST 2005

Dobrý den,

nechci rozpoutávat flame war, potřeboval bych ale poradit výběr MCU pro jeden konkrétní úkol Kdysi jsem sice jednočipy programoval, ale dávno jsem ztratil přehled, a nechce se mi jít cestou "pokus - omyl".

Chci postavit telegrafní bezkontaktní dotyková pádla dle schematu
http://home.cinci.rr.com/w8diz/paddles.htm

K tomu je třeba připojit nějaký procesor s nenáročným softwarem, na nějž jsou tyto požadavky:
- levný
- je snadno dostupný, třeba v GME
- má malou spotřebu, typicky 1mA
- má malé pouzdro, ideálně DIL14, maximálně DIL20
- umí PWM, kterým se nahradí v uvedeném schematu oscilátor, tedy jedno pouzdro
- dá se programovat v C nějakým freeware nástrojem pod Windows (Fakt se mi nechce učit se další assembler)

Rozhoduji se mezi PICem a AVR. Na PICy vím pouze o kompileru od HI-TECH, který je ale dost zmrzačený. Pro AVR vím jen o kompileru GCC, který ale neumí ATtiny. GCC umí pouze ATmega, nejmenší dostupný v GME je ATmega8, který má pouzdro DIL28.

Můžete mi to prosím doplnit / vyvrátit / navrhnout něco lepšího?

Ještě taková lahůdka, nedal by se i zbytek uvedeného schematu nahradit nějakým obvodem v daném procesoru?

Díky, Vojta Bubník

http://www.listicka.cz