Vizuální simulace LCD modulu na PC ?

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 06:48:36 CEST 2005

Hezké ránko :)

    já takoý program viděla. Byl primárně určený na komunikaci s LCD
modulem připojeným na COM nebo LPT port, ale měl právě i vizualizaci na
monitoru pro zkoušení nastavení.

    Zkuste hledat tímto směrem. Jsou to programy určné pro PC TUNING (
:-D ) a zobrazují na LCD kde co od názvu písničky z Winampu až po
hodinovou frekvenci procesoru.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Pavel Kořenský wrote:

>Zdravím,
>
>netuší někdo, jestli někde existuje nějaký jednoduchý free prográmek,
>který by uměl vizuálně napodobit klasický LCD displej (1x16, 2x16, 4x20)
>atd. na PC ?
>Bohatě by stačilo, kdyby se dalo zadat co má být na jaké řádce napsáno a
>prográmek by to nakreslil na obrazovce.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0524-1, 14.06.2005
Testovano: 16.6.2005 6:48:45