Vizuální simulace LCD modulu na PC ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červen 16 01:20:02 CEST 2005

Zdravím,

netuší někdo, jestli někde existuje nějaký jednoduchý free prográmek,
který by uměl vizuálně napodobit klasický LCD displej (1x16, 2x16, 4x20)
atd. na PC ?
Bohatě by stačilo, kdyby se dalo zadat co má být na jaké řádce napsáno a
prográmek by to nakreslil na obrazovce.

Jde o to, že nejspíš budu nucen sepsat manuál (ach, ta hrůza) k jednomu
zařízení a v tom manuálu bych potřeboval mít celkem dost obrázků LCD
displeje. Jak se co nastavuje a tak podobně.
Takže mně napadlo použít nějakou utilitku (pokud existuje) a po vyplnění
obsahu displeje prostě sejmout grafiku z monitoru PC a importovat jí do
manuálu jako obrázek.
Zkoušel jsem googlit, ale k ničemu to nevedlo.

Díky za nasměrování

Zdraví PavelK