DOS 6.20

Stribrnak email@europeum.cz
Středa Červen 15 18:53:15 CEST 2005

To mne taky napadlo, tusim ze tam byla moznost pripojit
Drivespaceovej disk. Pokud by nekdo nekdy potreboval
MSDOS davam link na obraz instalacnich disket. Uplne dole
na strance.

http://www.tenzor.cz/valecko/index2.html

Dik Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz]On Behalf Of
hrochmusic@centrum.cz
Sent: Wednesday, June 15, 2005 6:45 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Re: DOS 6.20

nechci malovat zed na certa, ale co vim tak program drivespace, coz bylo
tusim to samy, jenze pod widle, byl desne nespolehlivy v tom, ze obcas pri
kopirovani dat do komprimovaneho mista disku ty data na oko sice zapisoval
ale fyzicky tam po kopirovani nebyly. Ale nevim jak dosova verze.. zkuste to
dat do kompiku s Win95/98, minimalne tam drivespace existuje a mozna by se
mohl stat zazrak, ktery Mrkwo$oft zapomel eliminovat..
Hroch