Cinovaci lazen CL-1

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 15 18:32:45 CEST 2005

Tomáš Skočdopole napsal(a):
> Zitra tam jdu. Zkusim prvne aby mi to vymenil, nebo vratil prachy.
> Doufam, ze to bude v pohode. Aby kvuli tomu nebyly zadny oplytacky.
> Nebo jak je to s tim, kdyz nekdo prodava prosly zbozi. Mam narok na
> reklamaci zejo? Nebo mam smulu?

Jak smulu? Zijeme na Divokem zapade nebo co? Postup moznych kroku
(nasledujici pochopitelne tehdy, kdyz predchozi neuspel):

1) slusna reklamace a nasledna dohoda (nemuselo jit o umyslnou chybu,
proste to prodejce nezkontroloval a nevsiml si toho, mel jste se nakonec
starat i Vy, v demokracii je normalni, ze clovek haji a hlida si sve
zajmy, kdo jiny by to za nej mel delat)

2) http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obcanzak/cast8h2.aspx
atd. apod.

3) COI, zivnostensky odbor OU (MU)