proudovy chranic a impulzni zdroje

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 15 16:33:31 CEST 2005

> 1) oddelovaci trafo supr az na tu velikost a vahu ono 3fazove trafo 63A na
> fazi bude asi pekna pakrna at vahove, velikosti a cenou

No, ja jsem spis myslel pridat vzdycky jedno trafo (cca 100VA) pred kazdy zdroj (pripadne vetsi trafo pred skupinu zdroju v jednom zarizeni), cenove by to mohlo vyjit podobne jako vymena kondiku (kolik si pocitate za hodinu prace a kolik casu to zabere?) mozna levnejc, vahove nevim - to je na Vas, do ceho se to montuje, jak je to velke, kolik % z vahy celeho zarizeni by pak melo to trafo...

P.K.