proudovy chranic a impulzni zdroje

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Červen 15 15:02:23 CEST 2005

Dobra rada,
 to zarizeni je mobilni a vyhazovat kazdou chvili u nekoho chranic
v rozvadeci neni asi uplne idealni navic pokud by se neco
stalo tak to samozrejmne odenese ten co ten chranic odmotoval
pripadne vlastnik, proste by to byl problem, v dnesni dobe musi
byt vsechny venkovni zasuvky pod chranicem, pokud se nemylim,
zas tak jsem vyhlasku nesledoval.
Ale ten inteligenti chranic se mi docela libi, ale nejak tomu nemuzu
prijit na chut co se stane kdyz pul hodiny jede zarizeni a pak pripojim
dalsi zarizeni to vypadne nebo mu reknu at ted to ignoruje zvyseni
proudu, moc mi to neprijde jako funkcni, nicmene to stale neresi
ten problem, ze ja moc ty venkovni rozvadece neovlivnim co tam
maji to tam maji.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, June 15, 2005 2:47 PM
Subject: RE: proudovy chranic a impulzni zdroje

Moc thead nesleduji, ale osobne bych vyhodil ten proudovy chranic, leta to
slo bez nej...

Pred nejakym casem jsem kdesi cetl o inteligentnim proudovem chranici,
pouziva se to zrejme pro takoveto pripady, chranic nevyhodnocuje absolutni
cisla, ale znenu stavu  tzn vypina pri zmene o x mA bez ohledu na celkovou
proudovou ztratu do PE. Nicmene netusim , kde jsem to cetl, ani kdo to
vyrabi