napajeni rc vysilace z Li-Ion aku

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 15 14:10:47 CEST 2005

j.prachar napsal(a):
> Mam RC vysilac originalne napajeny 8x Ni-Cd clanky.
> Jak by se dalo inteligentne a jednoduse vyresit napajeni z Li-xx aku?
> Sice by asi prezil napajeni ze tri clanku, ale moc se mi to nelibi.
> A zase nejaky step-up/down. Nevim nevim. :-/
> Co myslite?

Minimalne to chce analyzu zapojeni vysilace. Koder (at uz analogovy nebo
digitalni) bude napajen pres stabilizator a je treba vedet, jak je
chlazeny (aby to treba nebyla "L" verze a zvysenym ubytkem -> ztratovym
vykonem se neupekla). Oscilator a koncovy stupen jsou obvykle napajeny v
podstate primo a pokud tam nejsou transistory vyuzite (zejmena napetove)
na hranici moznosti, mely by zvysene napeti v pohode prezit.

Proste bych to delal se znalosti veci, pokud chci zachovat spolehlivost
zarizeni.

--
Jirka