Dioda schopna svest 1uA ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Červen 14 21:13:05 CEST 2005

Verte, ze kdybych tam nejake trafo mel tak to tak udelam, ale
bohuzel napajeni je z =24V a to se dela ve spinamem zdroji asi metr
pod tim mim budoucim bastmem :-)

no pokud se to meri v mcu a to mcu je za trafkem a ma to porad
priblizne stejny odber, (tj. nebude se posunovat faze) co vam brani
merit na
sekundaru? staci si vzit napeti na jednom dratu pred gretzem,
pripojit tam diodu a po vhodnem dotvarovani (tranzistor a par
odporu) merit z mcu logickou uroven. v pripade ze mate mcu s
nejakymi obvody pro analogovy vstup, muze to byt i jednodussi hw.

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/