RE: Digitální potenciometr

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 14 13:16:09 CEST 2005

Myslim, ze jsem si DS1804 dal doma do sluchatkoveho zesilovace a moc
nadsenej z neho nejsem...

Jsou slyset tiky pri prejezdu (nepodarilo se mi to odstranit) a dalsi vec
je, ze prestoze je to zapojene podle doporuceneho zapojeni tak nevim proc,
ale pokud mam na lince paralelne velkej zesilovac  a tenhle sluchatkovej a
DS1804 neni zaple tak to krapi do signalu. :-(

RadekCX