dioda BUX C210

Slavik Ivan slavii1.eme@mail.cez.cz
Úterý Červen 14 13:12:02 CEST 2005

Ano bez té "diody - transilu" to chodí . že se jedná pravděpodobně o
ochranný prvek
jsem předpokládal. Jenom je mi divný , že veškeré moje pokusy o přesnou
identifikaci součástky selhaly,
tak jsem zkoušel konferenci . Jinak mám na  zdroji připojený na 12V
BZW06-13 a na 5V BZW06-6V8 tak snad
nebude žádný problém.

díkuji za snahu
Ivan

                      "Glajc Pavel"
                      <pavel.glajc@del.cz>      Komu:  "HW-news" <hw-list@hw.cz>
                      Odeslal:                  Kopie:
                      hw-list-bounces@list.hw.  Předmět: Re: dioda BUX C210
                      cz

                      14.06.2005 12:18
                      Odpovězte prosím
                      uživateli HW-news

Tak snad vsechny pismenka tam maj,ale X teda ne.
http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/5616/smbj.pdf
Jinak uz fakt nevim. Ale stejne si myslim, ze je to tranzil, treba nemeli
znak tranzilu, tak nejbliz byla dioda.
Zkusil bych jestli to chodi bez toho tranzilu a pak bych tam dal nejakej 5
nebo 6V.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou