Dioda schopna svest 1uA ?

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Úterý Červen 14 11:01:33 CEST 2005

On Tue, Jun 14, 2005 at 09:53:36AM +0200, Jan Waclawek wrote:
> Predovsetkym ma stve, ze sa hned ozvali dvaja experti s tym, ze PIC tie
> diody ma, pricom ich ma zrejme kazdy procesor na beznom I/O pine. Takto
> vznika dojem, ze len PICe su tie spravne procesory do kazdeho pocasia; a
> to len preto, lebo niekto bol ochotny tuto perverznost vyskusat a hned
> aj publikovat.

jj, ale treba pro AVR je na tohle primo u atmelu appnote. :-)

AVR182: zero cross detector
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2508.pdf

btw, akorat me prekvapuje, ze jeste nikdo nezapojil mcu jako tyristor
(VCC = A, GND = K, io piny = G) a nezacal to vydavat za svuj genialni
a originalni zpusob zapojeni mcu. ;-)

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #383: