IR ovladani

Michal Krestan krestan@hw.cz
Úterý Červen 14 09:56:58 CEST 2005

Mam takovy dotaz ohledne IR dalkoveho ovladani. Prave jsem tu predelal muj
novy modul pro domaci automatizaci, ktery
ma jako jednu z funkci naucit se na nejaky povel z dalkoveho IR ovladace a
ten potom vlastni IR led odvysilat. Potreboval
bych doporucit nejake vhodne IR led. Kdyz jsem to kdysi pred 5ti lety delal,
tak jsem vzal prvni, ktere jsem doma nasel a ono
to nejak chodilo, ale potiz je, ze nektera zarizeni maji ruznou citlivost na
IR signal a nevim, jak hodne me to ovlivni napr. vlnova
delka IR, kterych je k vyberu vice. Chtel bych z toho dostat sice
universalni reseni, ktere bude nekde optimalne chodit se vsim,
ale ne zrovna na 3m a jeste kdyz se na to miri uplne primo. O to jde docela
dost, protoze tuto "krabicku" mam vzdy nekde v mistnosti
na stene a ruzna zarizeni jsou na ruznych mistech (klimatizace, tv, etc...).
Zase me neradte, at tam dam tech IR led treba 20 ruznych
druhu, predstavoval bych si tak max 3 z duvodu velikosti a taky potom i
odberu:-)

        Michal