Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 14 09:38:51 CEST 2005

> Pozri, mas pravdu; len ma zaraza, ze neexistuje lacnejsia konkurencia
> (Teda mozno existuje - ako je to s tymi cenami u Schneidera?)

Oni take existuji nepsane dohody :-)))
Uvedom si, ze hrace na poli EIB v CR spocitas na prstech, kseftu
zase tolik neni a tak proboha proc si konkurovat cenou na zeleze,
ktere stejne tvori jen cas ceny. Kdyz jsem se o to intenzivne
zajimal, tak me sef jedne z vetsich fire celkem otevrene povykladal
o cenach zeleza pri kseftu ala Flora a dost mi to otevrelo oci :-))

Podivej se treba na http://www.instabus.cz/references.php
a predevsim na obrazky tech "rodinych domu" a rekni mi
jediny rozumny duvod pro nejake snizeni ceny :-))))))

S pozdravem
MK