melouch na CNC ....neznate nekoho?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 14 08:28:33 CEST 2005

Ale ja se na to divam globalne. Tech 400 korun byl skutecne poplatek
za to, ze gumicky byly k dispozici ve vhodnou dobu na vhodnem miste a
tenhle princip plati globalne :-) na celem svete.

A vasi rodice nelitaji po obchodech mozna taky proto, ze litani po
obchodech je docela drahe (vyplytvany cas, naklady na dopravu, naklady
na shaneni informaci o vyrobcich a distributorech ochotnych prodat
jediny kus) a je levnejsi koupit sice zdanlive draz, ale zato bez
prace. Ostatne to je sam princip obchodu.

Ales Prochaska