modulky pro dalkove ovladani

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Pondělí Červen 13 16:14:10 CEST 2005

On Mon, Jun 13, 2005 at 11:14:37AM +0200, Matejcek Petr wrote:
>     potreboval bych koupit nejake profi modulky pro dalkove ovladani na
> vzdalenost cca 50 az 100m  prenaset potrebuju asi
> 8 tlacitek a  2 analogove signaly (pripadne nejak bitove prevest  joystick )

staci ty modelarske jako TX-SAW 433 a RX-BC-NBK 433 z gesu? na takovou
vzdalenost jsem je zatim nevidel funkcni, ale mohly by to zvladnout.
jeste se k tomu pripojuji cipy na zakodovani n digitalnich vstupu a na
druhou stranu dekodovaci. tusim ht12e a ht12d (ht640 a ht648). umi to i
adresy, takze se da vysilat vic zarizenim.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #180: