Nepajiva maska a servisni potisk

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Červen 13 00:06:06 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.6.2005:

> docela by me zajimalo jak delate sita doma a hned? Ja je zadaval do
> vyroby vzdy jen s filmem. To delate na folii z laseru?

Kdyz se nanasi fotocitliva nepajiva maska, tak neni treba vyrabet
sablonu na sito, protoze se nanese pouze cela plocha. Sito se pouziva
proto, aby se nanesla presne definovana vrstva masky na plosnak.
Nasledne se fotocesta dela jiz na plosnaku. Servisni potisk se da
delat take timto zpusobem.

Nicmene sito samozrejme umim doma a hned take vyrobit. Uz jen proto,
ze jej pouzivam i pro jine veci nez rezist/masku/potisk. Ano, normalne
se sito ovrstvi fotoemulzi nebo kapilarnim filmem, pak se osviti skrz
folii z tiskarny (stejne jako plosnak), no a je to hotove.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz