Pasek k LCD, cim nahradit

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Červen 12 14:45:13 CEST 2005

   Tohle sem tu uz shanel nekolikrat, bohuzel, je to jedna z veci, ktere
se bezne pouzivaji ve spouste pristroju, ale nedaji se nikde koupit. Mam
diar ve kterem je taky "jen" prelomenych par cest na tom pasku. Pritom
to ze se ty pasky vsude pouzivaji me utvrzuje v myslence, ze se urcite
prodavaji za pakatel v baleni treba podobnem oboustranne lepici pasce.
Zel sehnat alespon kousek se mi jeste nikde nepodarilo :o(

JDrozd