Vymena kondenzatoru na MB

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Červen 12 13:05:43 CEST 2005

Ja bych to udelal tak jak je to na tom linku co tu uz sel -
http://prochazka.d2.cz/abit.php - ale dal bych je vsechny zespodu. Aby
se tam vsechny vesly a nemusely byt nektere hahore s dlouhymi privody
tak bych je daval "nastridacku" vzdycky jeden tak jak je to tam vyfocene
a jeden na druhou stranu (takze by byl na te 4. fotce smerem nahoru).
Prilepil bych to bud oboustrannou lepici paskou, nebo tavnou pistoli.

JDrozd