Export mejlů z TB a import do OE

PetrP tpl@sarai.cz
Neděle Červen 12 11:33:17 CEST 2005

Saša Svobodová píše v Ne 12. 06. 2005 v 10:07 +0200:
> Hezký den přeju,

Napodobne

>     řeším jeden problémek. Potřebuju vyexportovat zprávy z Mozilla
> Thunderbirdu a pak je naimportovat do MS Outluk Expresu a nevím jak na to :(

Implicitne to MS OE neumi.

>     Na diskusním fóru Czilla je několik takových dotazů také, ale
> odpovědi jsou buď přes ten IMAP a nebo že se má lépe hledat (což mi
> nejde) a nebo že se nemá přecházet od nejlepšího klienta k tomu
> nejhoršímu. Já si myslím něco jiného TB mě poslední dobou docela štve
> tím, že si nepamatuje nové filtry, nastavení řazení, neumí udělat za
> smajlíkem mezeru, nemá pořádnou kontrolu češtiny (to je pro mě hodně
> důležité) a také tím, že mám jen anglickou verzy a když si dám českou,
> tak nejde importovat mejly. V anglické to je banalita, ale v české to
> skončí havárií programu :(

  V TB mam pres 600 000 mailu (ziva posta, archivy konferenci,
ceniky,...) v mnoha slozkach, tridenych nakolika desitkami pravidel, ale
vyse uvadene problemy nepozoruji (Celeron 2,5GHz, 512MB RAM,
Mandrakelinux 10.1).
  V posledni dobe jsem ale podobne pripady resil u dvou zakazniku. V
obou pripadech to byl dobre nakopnuty system (MS WIN XP SP2). Po
odzalohovani
dat a reinstalaci a znovu nainstalovani nejen TB (v.1.0.2) u jednoho z
nich zustalo velmi pomale startovani TB. Po prohlidce adresaru jsem
zjistil, ze soubor Prichozi_posta ma pres 500 MB. Po vyfiltrovani
archivni posty do nove slozky Archiv_prichozi TB startuje ve vterinach.
  TB uklada zpravy ve standardnim mail formatu dle RFC, takze pokud
chcete preexportovat do MS OE, pak si nainstalujte program TheBAT!
(http://www.thebat.cz/) a pomoci jeho funkci import/export se dosanete s
Vasimi maily do MS OE (snad beze ztrat..). Pokud, ale uz jej (TheBAT!)
budete mit nainstalovany zkuste jej. Pokuzival jsem jej velmi dlouho nez
jsem migroval k Evolution a TB. Je velmi dobry, byt za penize. Ma dva
problemy:
- je pouze pro Windows
- prestal zvladat vyse uvedene mnozstvi mailu...

--
PetrP <tpl@sarai.cz>