Pajeni SMD

David Kucera david@cybertex.cz
Sobota Červen 11 20:06:30 CEST 2005

Zdravim

doporucim vam www.aoyue.cz
zaklad je regulovana mikropajka a k ni vhodny hrot
(k aoyue je na vyber pres 50 hrotu a vsechny skladem)
a co se tyka horkeho vzduchu tak zacina na 1750 vcetne dph (na vyber 67
pajecich nastavcu skladem)
neni problem se zastavit a skusit si to, pripadne predvest
je mozno si skusit pajeni z pastou i bez ni

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427