Merice rychlosti u dopravnich znacek

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 10 20:42:09 CEST 2005

tak me napada mam opel kadet gsi a tam je to reseno LCD ukazately .
Misto rychlomeru mam jen cislo misto teplomeru takovy ukazatel na
dilky . je to pekna kravina protoze pomerne velke rozmezi teplot je v
ramci 3 dilku a i ted v lete kdyz jedu z kopce bez plynu to vzdy
klesne jak kdyby byl motor studeny :) ale vypada to zajimave ale
ukazatel ujetych km je to klasicke "pocitadlo" takze asi na tom
bowdenu je nejakej motorek ktery budi tu dalsi elektroniku nebo jak .

snehulak