zaschla kazeta

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Červen 10 19:05:24 CEST 2005

Tu fintu s destilkou pouzivam taky, ale 10ml je docela dost,kdyz to je moc
ridky,tak to taky netiskne (a vytece)
Ja plnim Photosmart (6 barev) a zatim jsem vyradil jednu kazetu, nevsim jsem
si zekonci a par trysek to nerozchodilo (asi po 5.naplneni, vydrzi to cim
dal mene). Odsavani po naplneni se mi vubec neosvedcilo, radsi to necham
nejakou hodinu ulezet a je to OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vladimír Anděl
Sent: Friday, June 10, 2005 4:56 PM
To: konfera
Subject: zaschla kazeta

Prestala mi cca pred mesicem psat barevna kazeta v HP840. Doplnil jsem
cervenou, ostatni barvy byly o.k. Jenze nechtela psat stejne. Uz mam
zkusenost, ze inkoust casem vyschne (zhoustne) a dalsi pokus byl 10 ml
destilky do kazde barvy. Cervena psat zacla, po par dnech zase nepsala. Inu
zaschle trysky, nema cenu se s tim zabyvat. Ale ted (pred tim nez to
vyhodim) jsem udelal pokus. Nejdriv jsem trysky macel ve varici vode, pak
jsem vzal rucni vyvevu (neni urcena na to na co myslite :-))), tahle je po
babicce a byla na "zavarovani" kompotu za studena) a z trysek jsem inkoust
vysaval. Vysledkem bylo, ze spolehlive pise cervena, ale prestaly psat
ostatni barvy. Teda po spusteni cisteni kazety pisou, ale po natisknuti
vetsi plochy se jim nechce. Takze uz prestavam verit na zaschle trysky a
spis to vypada, ze jsou uvnitr bublinky, pres ktere se inkoust do trysek
nedostane. Taky se mi pri tech pokusech podarilo, ze se barvy trochu
pomichaly. Ted to dela misto modre fialovou a misto zlute hnedozelenou. Vim
ze tohle se stane, kdyz se moc velkym tlakem (moc rychle) doplnuje inkoust.
Ale pri odsavani? Ma s tim nekdo zkusenosti?