ukradnuty kamion

konference@ei.cz konference@ei.cz
Pátek Červen 10 15:16:41 CEST 2005

Ja pridam historku:

Zakaznik z mesta A objednal zbozi u firmy z mesta B vzdalene cca 100km.

Dodavatel z mesta B, vedel, ze toto zbozi je na sklade v meste A, cca
300 metru vzdusnou carou od zakaznika.
Ale aby zakaznik se nedovedel, ze to lezi par set metru od neho, tak
jeden den vyjela LIAZka z navesem z mesta A do mesta B - tam se to
slozilo rucne do skladu (byla to fuska) a na druhy den si zakaznik
poslal dva nakladni auta , aby se to znovu nalozilo a odvezlo z mesta B
do A.

Nedava Vam to smysl? Me ano - dobra vyplata !!!

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, June 10, 2005 2:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: ukradnuty kamion

Mam podobnou zkusenost asi z poloviny 90. let. Zakaznik vahal nad nasimi

prevodniky 232/485, no tak si je koupil pres ceskou pobocku zahranicni
firmy...

(Nejlepsi na tom bylo, ze zakaznika zastupoval muj byvaly spoluzak,
omlouval
se "Vis, my potrebujeme fakt neco dobryho", no tak jsem mu doporucil onu

zahranicni firmu, o ktere jsem vedel, ze bere od nas :-)

S pozdravem
Pavel Poucha