Sw na vypocet indukcnosti civek ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 10 14:01:11 CEST 2005

Podarilo se mi dopatrat, ze by melo jit o jadra od firmy Amidon, ale jejich
stranky v USA jsou des-bes na kterem jsem zadne datasheety nenasel. Nicmene
v katalogu nejakeho prodejce jsem se docetl, ze napriklad u toho  27mm
toroidu je Al=900uH/100Hz, zajimalo by me jak dalece se tento parametr meni
s frekvenci tj. jaky bude pri 50Hz a jaky pri 50kHz ?
Kde by slo sehnat datasheety k jadrum Amidon ?

Dekuji

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Friday, June 10, 2005 9:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Sw na vypocet indukcnosti civek ?

>Nevite o nejakem programu, ktery by umel vypocitat indukcnost civky na
>zelezoprachovem, feritovem a vim  ja jakem jadru ?

On na to ani neni potreba zadny program. Misto tvaru velikosti a materialu
se pouzije konstanta jadra nalezena v katalogu (AL), vynasobi se druhou
mocninou poctu zavitu a mame indukcnost. Pokud ji potrebujeme presneji, nez
dovoli spocitat tolerance AL, tak je treba zmerit a privinout/odvinout.

J. Hanzal