HD se ani nehlasi

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červen 10 10:10:15 CEST 2005

Hello ivanhw,

pátek, 3. června 2005, you wrote:

Takhle odcházely disky WD. Disk se zachránit nedá, data na 95% také
ne. Zkuste dát disk do igeliťáku, dát dovnitř několik pytlíků s
vysoušecíma kuličkama (předtím vysušit v mikrovlnce), vytáhnout ven
jenom IDE kabel a napájení, a igeliťák pořádně utěsnit. Potom to dát
na několik hodin do mrazáku. Po vytažení z mrazáku rychle zapojit,
zkusit vytáhnout data, a potom zahodit. Když ho nedáte do igeliťáku,
tak se orosí, a může odejít ještě elektronika

icc> vypnul jsem dnes PC, abych pripojil DVD. Po zapnuti
icc> nabihalo vsechno nejak pomalu a z jednoho HD -neni bootovaci se
icc> ozyvaly podivne zvuky.
icc> HD se se roztoci, po dosazeni max otacek se zacne ozyvat
icc> tuk-tuk, asi vterina pauza a zase tuk-tuk. Jsou citit narazy a
icc> vypada to, ze je to vystavovani hlavicek sem a tam.
icc> Po nejake tobe to prestane a disk se i prestane tocit.
icc> Stejne to dela, pokud ma pripojene pouze napajeni.
icc> Detekce HD v SETUPu je negativni, jako by nic nebylo
icc> pripojene, jen to trva asi 20 vterin, nez detekce skonci.
icc> Je to Barracuda 7200.7 120GB ST3120026A

icc> Provadet profi zachranu dat nema smysl, jsou tam videa, ale
icc> hl. rodinne fotky, ktere jeste nebyly vytisteny ani vypaleny na
icc> DVD...

icc> Hodila by se mi najaka dobra a podnetna rada, co se da delat.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic