Sw na vypocet indukcnosti civek ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 10 09:38:05 CEST 2005

Nevite o nejakem programu, ktery by umel vypocitat indukcnost civky na
zelezoprachovem, feritovem a vim  ja jakem jadru ?
Ma predstava je takova, vyberu tvat (toroid, tycka, U ) , velikost ,
material ( idelalne s moznosti vybirat podle barevneho znaceni)
zadam prumer vodice +  pocet zavitu a vyjde mi indukcnost + proudova
zatizitelnost nebo obracene zadam jadro + pozadovanou indukcnost a rekne mi
to zda a pokud ano kolika zavity toho lze dosahnout.

Trochu jsem uz hledal, ale nasel jsem jen sw na vzduchove civky a civky
leptane na DPS.

Dekuji