melouch na CNC ....neznate nekoho?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 10 09:33:31 CEST 2005

Zrovna dnes jsem u takoveho obchodnika byl. Shanel jsem brusny kotouc
atypickych rozmeru o atypicke zrnitosti. Obchodnik vytahl stoh
katalogu (vetsinou od firem o kterych jsem nikdy neslysel a ktere jsem
ani Googlem nenasel kdyz jsem si ten kotouc hledal sam) a po nekolika
desitkach minut ho skutecne nasel. Ted ten kotouc objedna a za petiklo
mi ho proda. To by me zajimalo, jestli je tohle taky sprosty
prekupnik???

Ales Prochaska