Merice rychlosti u dopravnich znacek

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 10 09:09:08 CEST 2005

tachometer v aute je rucickovy pristroj a ma urcitu (mizernu) presnost.
Podla predpisov ako uz bolo povedane tachometer nikdy nesmie ukazovat
menej ako skutocne idete. Takze pokial ma chybu +/-5% tak ho nastavia
tak aby trvale ukazoval o 10% viac a teda nikdy neukaze menej ako v
skutocnosti.
Pokial mate napriklad octaviu s climatronicom tak sa skutocna rychlost
priamo z pocitaca da zobrazit na displeji klimatizacie.
b.