Volna mista v oddilu elektroniky na tabore

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 10 09:03:25 CEST 2005

akoze ja vam to neberem :-)
pri robeni takehoto experimentu my mi stale chodili v hlave dve otazky
- naindukovali sa mi 2mA do mojho dratu ale neviem ci vedenim
prechadzalo prave 1% alebo 100% menoviteho prudu
- stane sa porucha a vedenim prebehne prudovy impulz niekolkonasobku
nominalneho prudu, co sa mi naindukuje? :-)

mimochodom kapacitna vazba nie je smerova, takze s tym velke PSV
nenameriate. Smerove vlastnosti ma len induktivna vazba.

b.