RE: Staré příspěvky

Vit Olmr olmr@HW.cz
Pátek Červen 10 00:59:26 CEST 2005

Jeste to tam kopiruji. Ono to ma neco pres 900MB a ja mam jen 128kb upload.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of mtd@centrum.cz
Sent: Friday, June 10, 2005 12:50 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Staré příspěvky

> Achjo, takze nakonec jste mne preci jen donutili nakopirovat tu desnou
> offlinovou verzi na web. Pokud mi date jeste par hodin, naleznete ji
> celou na adrese http://archivnews.hw.cz/
>
> Jinak mile rad predam nejakemu dobrovolnikovi data archivu, pripadne i
> SQL databazi rovnou na webu, ale nejak pochybuji, ze by se nekomu
> chtelo hdelat v tom system :)

no ja koukam ze v te offline verzi nejsou nejspis videt prilohy, (zatim toho
na webu moc nevidim) takze jestli je nekde archiv se vsim, tak si najdu pres
vikend chvili, aby to bylo videt i s prilohama. hledani bych klidne
prenechal googlu, staci mu trochu pomoct pres robots.txt a pujde to. on si
to za par tydnu zaindexuje a je to bez prace. :-)

hezky den,
--
Martin Tomasek
mtd@centrum.cz