Zdroj PS2.

Honza jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 9 14:11:33 CEST 2005

Moje uvaha - Ty zenerky jsou na 360V dohromady, pri 250 V  v siti uz je
mozne, ze povedou. Ja osobne bych je tam nedaval, pokud je dobry C003
tak by mel kratke  spicky v siti a zpetne ze zarizeni ( spinani
indukcnosti) "pobrat" . Castou zavadou byva v impulznich zdrojich prave
tento elyt. ( jeho velky ser. odpor)
Ty diody DO17,18 netusim k cemu slouzi ( taky to nemusi byt diody ale
nejake transily ci neco podobneho, nebo zenerky, 200 V treba aby to
trochu "zilo" kdyz chcapne ta pojistka..) Ale to je asi pekna blbost......

Honza