RE: melouch na CNC ....neznate nekoho? - ještě doplnění

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 9 07:37:36 CEST 2005

Proc? Ten zavit se tam udela hned po te vnitrni dire na jedno upnuti nez se
to upichne z tyce. Dokonce se to tak MUSI udelat jinak uz to nikdy
nechytnete a zavit bude vandrovat.

Docela mne zarazi (castecne chapu je to elektro konference) na co vsechno je
potreba CNC soustruh!!! Tohle se da udelat na obycejnem malem soustruhu
celkem rychle. Vcetne tech tri segmentu. Jen ta zaobleni se dopilujou v
ruce.

RadekCX

P.S. Jednoduchej kviz: jak se da vyrobit na soustruhu krychle?