WWW server na slabem PCcku

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Červen 8 23:11:47 CEST 2005

Pred par (cca 5-6) lety jsme meli ve firme jako hlavni server
debian rajce (tusim ze verze 2.0), kernel 2.2.
Bezel na tim  apache 1.3 + hromada dalsich veci.
HW byl 486DX2@50MHz, 16 MB ram.

Ja osobne bych tam rozjel WinNT4.0 + apache (zkusil bych i 2.0).
Ty tam behaly pred tim Linuxem jako workstation s office 97 !
Stroj byl dokonce pouzitelny pro beznou praci.

	Slavek