OT: fotodioda v plaste a zeleze, was: Zosilnovac k fotodiode - stabilita

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 8 17:53:08 CEST 2005

tieto fotodiody su namontovane na vlnovodoch, takze sa na ne prenasa
vsetko mechanicke chvenie z prostredia (ventilatory, vakuove pumpy,
prudenie a bubliny v chladiacej vode, pripadne silne zvukove podnety). V
zapojeni mojho do dochodku odidevsieho kolegu to bolo citlive naozaj na
vsetko, teraz som to kompletne prerobil a je to neporovnatelne lepsie.
Napriek tomu tam ale chcem pouzit diody v plastovych puzdrach. Su ovela
odolnejsie a stoja pod euro, kdezto predchadzajuce velkoplosne
hyperrychle diody stali asi 20 libier kus. Za ne potom zapojil
zosilnovac s rychlostou prebehu asi 0.1V/us a vyhodnocoval ked napatie
narastlo asi na 5V. Proste dokonale :-)