Re: OT: WWW server na slabem PCcku

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Červen 8 16:54:19 CEST 2005

Dobrý den,

Pár let jsem Linux nepoužíval, ale pokud použijete nějakou opravdu archaickou distribuci, třeba takový RedHat řady 5, potom v pohodě rozjedete webový server plus další služby třeba na  386. Vím z vlastní zkušenosti. Co se týče bezpečnosti, potom bych doporučil nějakou starou distribuci s kernelem řady 2.0, která obsahuje firewall. Archaický RedHat 6 určitě na Váš počítač nainstalovat půjde.

Velmi pravděpodobně existuje nějaká minidistribuce šitá na míru Vaší úloze, ale tohle řešení je univerzální, dokumentace by mělo být dost i v knižní podobě, a jistě vede k cíli.

Vojta Bubník

< Jelikoz jsem presel k novemu providerovi naskyta se moznost zridit verejnou
< IP a muj web a meteostanici mit u sebe doma. Stejne mi to PCcko kvuli te
< meteostanici jede.
< Nicmene ten HW je dost historicky, lec spolehlivy. Konfigurace je P100 (da
< se zvysit az na 133MHz) s 32MB RAM.
< Ted na tom jedou Win 98 a na tom se nic rozumneho rozjet neda nemluve o
< bezpecnosti.
<
< Napadlo mne zda neexistuje nejaka linuxova distribuce bez grafickeho
< rozhrani co by na tom dokazala bezet a zaroven obslouzila web (nejradeji
< bych apache, ale to je asi utopie vzhledem k RAM), tu meteostanici (je nutne
< cist data z COMu a posilat http pozadavek na ten web) a jeste na tom jelo
< MySQL.
<
< Jak tak na to koukam tak to je asi sci-fi....
<
< RadekCX
<
< Hw-list@list.hw.cz