OT: WWW server na slabem PCcku

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červen 8 16:32:48 CEST 2005

Jelikoz jsem presel k novemu providerovi naskyta se moznost zridit verejnou
IP a muj web a meteostanici mit u sebe doma. Stejne mi to PCcko kvuli te
meteostanici jede.
Nicmene ten HW je dost historicky, lec spolehlivy. Konfigurace je P100 (da
se zvysit az na 133MHz) s 32MB RAM.
Ted na tom jedou Win 98 a na tom se nic rozumneho rozjet neda nemluve o
bezpecnosti.

Napadlo mne zda neexistuje nejaka linuxova distribuce bez grafickeho
rozhrani co by na tom dokazala bezet a zaroven obslouzila web (nejradeji
bych apache, ale to je asi utopie vzhledem k RAM), tu meteostanici (je nutne
cist data z COMu a posilat http pozadavek na ten web) a jeste na tom jelo
MySQL.

Jak tak na to koukam tak to je asi sci-fi....

RadekCX