[OT]: CSS tezke zacatky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Červen 8 12:09:59 CEST 2005

Nerozumime si.

1. V norme CSS je napsano, ze vlastnost muze zacinat i podtrzitkem.
2. Pokud prohlizec najde vlastnost, kterou neimplementuje, tak ji ignoruje.

Pokud tedy napisu do CSS treba:

body { color:blue; margin: 0; pepik:26; mojenejakavymyslenavlastnost: auto;}

tak je to naprosto spravny zapis CSS. Prohlizece, ktere neimplementuji
vlastnosti "pepik" a "mojevymyslena..." je maji proste ignorovat,
stejne tak i validatory.

V CSS pro obrazovky je definovana vlastnost, treba, "margin".
"_margin" je uplne jina vlastnost, ale ma rovnez platny nazev podle
specifikace. (Tady v tom dela validator chybu...)

Mozilla spravne rozpozna "margin" a pouzije ji. "_margin" vsak nezna,
proto ji bude (spravne) ignorovat. A chyba IE je v tom, ze povazuje
"margin" i "_margin" za ekvivalentni zapis. Neni to tedy zadna
"feature", ale prosta chyba v parseru.

Uz si rozumime?

M.M.