Prevod asm 16xxx - 18xxx

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Středa Červen 8 00:03:48 CEST 2005

Zdravim,

Kdyz ono tam melo byt "Nebijte rejpaly" a preskocilo pismenko a hnedle
dostantu pres frnak:).

Free varianta je SDCC. Misty je to v plenkach, ale LZE s tim psat v C pro
PIC a zdarma:).

Sranda je v tom, ze kdyz preklopim zdrojak v ASM PIC16 na PIC18 jen tak, ze
upavim adresy a inicializace, tak to sice netrva dlouho, ale zdrojak ktery
stejne tak preklopim pod C tim, ze zmenim inicializace a NIC jineho bude
optimalizovanejsi, o to se mi postara kompiler a ja musim JEN zmacknout
tlacitko:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu