Prevod asm 16xxx - 18xxx

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Středa Červen 8 00:03:48 CEST 2005

Zdravim,

// -----Original Message-----
// From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of
// MK
// Sent: Tuesday, June 07, 2005 12:11 PM
// To: HW-news
// Subject: Re: Prevod asm 16xxx - 18xxx
//
// > Takze se muzeme bavit treba o tom, ze je lepsi pouzit jiny procesor,
// kde
// > je
// > Cecko free
//
// Bingo :-)))))))
[M.P.]

Bohuzel mate pravdu a ac mam PICy velmi rad, tak tady Microchip zaspal a
stale spi zimnim spankem:(. Kdyby uvolnili ten svuj kompiler pro PIC18, tak
by se jim vratili prasule(a ještě vedelali vic) urcite driv na prodeji
kremiku nez prodejem tech kompileru...
To, ze se poradne sekli s oddelenym zasobnikem u rady PIC18 lepe
nerozvadet:(.

Zilog taky dlouho spal, ale u mne si to vyzehlili tou deskou za par stovek
vcetne podpory dosti kvalitniho kompileru a IDE, nemluve o "prevybavensti"
periferii na cipu tech jejich eZ8:). Navic pro bastleni je uplne super
nabidka pouzder:). Snad uz jen, kdyby to umelo vic zakladni pameti SRAM
hnedle na cipu, tak to by bylo nebe na Zemi:)

//
// > Takze optimisticka rada na zaver, napiste nam
// > nejaky free prekladac Cecka pro PIC (samozrejme pro vsechny rady) a
// kdyz
// > bude dobry, tak ja ho rad budu pouzivat a treba i nejakou korunku
// pustim.
//
// SDCC podporuje i PIC16 a PIC18, jak komplexne a v jake kvalite nemohu
// posoudit
// C18 od Microchipu podporuje jen PIC18, ale ma 60 denni student edition
//
// S pozdravem
// MK
//
// _______________________________________________
// Hw-list@list.hw.cz
[M.P.]

S pozdravem,
		Marek pavlu
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0523-2, 07/06/2005
Testovano: 7.6.2005 19:33:58

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0523-2, 07/06/2005
Testovano: 7.6.2005 19:35:10