odpojeni zapalovani - posledni stupen

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Červen 7 23:32:44 CEST 2005

Zdravim,

  u zavodnich silnicnich motorek se odpojeni zapalovani pouziva pri
  razeni, jako takova automaticka "spojka", nicemu to moc nevadi a to
  celou dobu drzite plyn na plne pecky :o)

  jinak jsem nezaznamenal, ze ma jit o omezeni vykonu pro dosazeni
  nejakych otacek, to je samozrejme mozne u kazde jen trochu lepsi
  motorky a staci nahrat upravenou krivku zapalovani do pocitace
  zapalovani. myslim, ze to zvladne kazda ladici dilna ktera se pozna
  podle toho, ze maji "brzdu". na te si to muzete rovnou overit.

--
 turby@chips.cz