HD se ani nehlasi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 7 23:36:04 CEST 2005

Dne úterý, 7. června 2005 22:09 Pavel Novotný <novotny.pp@atlas.cz> napsal(a):
> Tak jo, vezmeme vas disk roztocime ho na provozni otacky a vy pritlacite
> hlavu (jedno cim) k povrchu disku.
> Zalezi pak na vas zda budete data cist z spony vysoustruzene z povrchu
> disku nebo gramofonovou prenoskou z vznike ryhy :-)

kdo neudela, neuveri. Zkuste si rozebrat disk na kterem mate nejak maly system
(DOS) s treba nejakou delsi FLI animaci (nebo dosovsky divix prehravac a avi)
- aby to furt cetlo z disku.

Nabootujte (s rozdelanym diskem!), pustte video, tapnete prstem na povrch
disku, zastavte prstama disk, pritlacte hlavicku a pustte,... disk BUDE STALE
CIST (pokud nebudete mit mastne prsty, tak i bez chyb).

Ja presne tohle udelal u sveho minuleho zamestnavatele pro jednu vystavu,
takze jsem si to na rozdil od vas OSAHAL. Taky nam nekdo na medium flusnul,
takze bylo nutno plotny i hlavicky omyt.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux