Vymena kondenzatoru na MB

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Červen 7 15:52:00 CEST 2005

Zkuste Semic.cz

Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "Minář Petr 'měřák'" <pminar@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 07, 2005 1:24 PM
Subject: Re: Vymena kondenzatoru na MB

Alespon jedna dobra duse a uz hotovo !! Tise zavidim :-)

Jinak nevite nekdo, kde sehnat elektrolyty 15ks 1500uF, 8ks 2200uF/6,3V
(lepe 10V), dulezity je prumer 8mm (vyska nerozhoduje), na 105 st.C.

Stale nevim, jestli je nutne LOW ESR nebo staci "normal".
Original je JPCON TM - Low ESR, Low impedance, High ripple current.

www.gme.cz   -pouze tlustsi
www.ges.cz   -pouze tlustsi
www.ecom.cz  -pouze tlustsi

u ostatnich zatim hledam.